مواد لازم
  • پنیر ماسکارپونه : 200 گرم
  • خامه : 200 گرم
  • مارمالاد توت فرنگی : 3 قاشق غذاخوری
  • پودر ژلاتین: 2 قاشق غذا خوری
  • بیسکوییت: 1 تا 2بسته
  • آب: 1/4 پیمانه
با تشکر از وبسایت آموزش آشپزی خاتون

پارفه توت فرنگی با بیسکوئیت

توضیحات

پارفه توت فرنگی با بیسکوئیت طعم بی‌نظیری دارد و یکی از بهترین گزینه‌‌ها برای پذیرایی از مهمانان ناخوانده و یا یک وعده عصرانه ساده و خوشمزه محسوب می شود.

طرز تهیه

در ابتدا برای درست کردن این دسر خوشمزه و راحت داخل یک کاسه آب سرد ریخته و روی آن پودر ژلاتین را میپاشیم تا کاملا سطح آب را بپوشاند و آن را روی بخار آب مثلا سماور بن ماری میکنیم تا ژلاتین تشکیل شود.(اگر دوست دارید داخل لیوان بریزید و تزئین کنید و نیاز به برگرداندن دسر ندارید میتوانید از ژلاتین هم استفاده نکنید)

بعد ادامه کار را انجام میدهیم. خامه را داخل ظرفی ریخته و با دور تند همزن،هم میزنیم تا فرم بگیرد (تقریبا پنج تا ده دقیقه طول میکشه. ) آنرا داخل یخچال میگذاریم تا در این گرما آب نیوفتد بعد پنیر ماسکارپونه ( از سوپرمارکتها هم میتوانید تهیه کنید)را داخل ظرف دیگر ریخته و با همزن کمی میزنیم تا یکدست شود ،
همزن را کنار گذاشته با لیسک خامه را به مواد اضافه کرده و کاملا مواد را به ارامی با هم مخلوط میکنیم ، بیسکوییت خرد شده و مارمالاد توت فرنگی را اضافه کرده و در نهایت آرام آرام در حین هم زدن ژلاتین آماده شده را به مواد اضافه میکنیم.
مواد را در ظرف مورد نظرمون که داخل آن را پلاستیک فریزر گذاشته ایم ، میریزیم و در انتهای کار بیسکوییت میچینیم و به مدت سه تا چهار ساعت در یخچال میگذاریم تا دسر آماده گردد.
میتوان آنرا به شیوه های مختلف دیزاین کرد.

هدف این وبسایت نمایش رستوران های اطراف شماست.
برای شروع باید درخواست مرورگرتان را تایید کنید.

هدف این وبسایت نمایش رستوران های اطراف شماست.
دسترسی به مشخصات مکانی توسط شما تایید نشد.


از مرورگر دریافت کتید. این بار تایید خواهم کرد (بهترین روش ، پیشنهاد ما)

از روی نقشه گوگل انتخاب خواهم کرد (روش جایگزین)

دریافت موقعیت مکانی
Download From Appstore Download For Android Download From Microsoft Store web Version
All rightes reserved for foogi.ir 2016